bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
KNF/UOKIK
Deutsche Bank po interwencji UOKiK odda opłaty klientom za prowadzenie konta

Deutsche Bank po interwencji UOKiK odda opłaty klientom za prowadzenie konta

Dodano: 2018-08-10
Publikator: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów

W maju 2017 r. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowanie przeciwko Deutsche Bank Polska. Wątpliwości Urzędu wzbudziła praktyka banku polegająca na pobieraniu wyższych opłat za prowadzenie kont powiązanych z kredytem bądź podnoszeniu marż kredytu w razie ich zamknięcia.

Pliki do pobrania

decyzja_nr_doik-3_2018.pdf

Artykuły powiązane

Przedsiębiorstwo może nałożyć obowiązek uzyskania zezwolenia na pobyt pracownika – wyrok TSUE

Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE) w wyroku z dnia 20 czerwca 2024 r. (sygn. akt C - 540/22) uznał, że pa...

Rejestracje z Polski postrachem na europejskich drogach

Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych opublikowało dane dotyczące szkód powodowanych przez polskich kierowców za...

Nazwa „odszkodowanie” nie wystarczy do zwolnienia z PIT

Wyrok Naczelnego Sądu Administracyjnego Naczelny Sąd Administracyjny (NSA) w wyroku z dnia 26 marca 2024 r. (sygn. akt...