Często można spotkać się z opinią, że Polacy wykazują niski poziom zaufania do sektora finansowego. Jest to postrzegane jako główny czynnik wpływający na niechęć do korzystania z usług oferowanych przez instytucje finansowe, w tym ubezpieczeń, produktów oszczędnościowych czy inwestycyjnych. W związku z tym postanowiliśmy w ramach badania rynku bancassurance zapytać respondentów o elementy podnoszące i zmniejszające poziom zaufania do sektora bankowo-ubezpieczeniowego.
Artykuły powiązane
Pracownica pojawiła się w pracy tylko raz, ale umowa była ważna
Sąd Okręgowy Warszawa-Praga w Warszawie, w wyroku z dnia 16 lipca 2024 roku (sygn. akt VII U 1229/23), stwierdził, że dz...
Brak określenia netto w ugodzie oznacza wypłatę brutto
W wyroku z 31 lipca 2024 r. (sygn. akt VII Pa 13/24), Sąd Okręgowy Warszawa–Praga orzekł, że w przypadku porozumienia mi...
UFG: Ponad 2 miliardy złotych wypłaconych na odszkodowania i świadczenia
Od początku działalności Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny wypłacił już ponad 2 miliardy złotych, głównie z przeznac...