bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Agencja PHD Media Direction obsłuży Nationale-Nederlanden

Agencja PHD Media Direction obsłuży Nationale-Nederlanden

Dodano: 2017-05-09

Nationale-Nederlanden wybrało dom mediowy PHD Media Direction do obsługi mediowej towarzystwa w internecie. W przetargu PHD Media Direction pokonało m.in. Value Media (Group One). Firma ta dotychczas współpracowała z ubezpieczycielem – informuje portal nowymarketing.pl.

„Branża ubezpieczeniowa jest niezwykle wymagająca. Jesteśmy dumni, że Nationale Nederlanden zdecydowało się zaufać właśnie nam” – powiedziała Maria Kiełczyńska, Managing Director PHD Media Direction.

PHD Media Direction wraz z partnerem strategicznym Audience Network odpowie za działania performance dla towarzystwa ubezpieczeń, a także za regularne kampanie display. Agencja będzie również zaangażowana w przygotowanie kreacji oraz landing page ubezpieczyciela.

W marcu 2017 r. towarzystwo ubezpieczeń rozpoczęło kampanię, dzięki której chce pozycjonować siebie jako atrakcyjnego pracodawcę. Celem kampanii jest przede wszystkim rekrutacja innowatorów z branży IT oraz partnerów, czyli osób do pracy w centrali firmy i w sieci sprzedaży (czytaj więcej: Nationale-Nederlanden rusza z kampanią rekrutacyjną „Nie szukamy Pracowników”).

Artykuły powiązane

Przedsiębiorstwo może nałożyć obowiązek uzyskania zezwolenia na pobyt pracownika – wyrok TSUE

Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE) w wyroku z dnia 20 czerwca 2024 r. (sygn. akt C - 540/22) uznał, że pa...

Rejestracje z Polski postrachem na europejskich drogach

Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych opublikowało dane dotyczące szkód powodowanych przez polskich kierowców za...

Nazwa „odszkodowanie” nie wystarczy do zwolnienia z PIT

Wyrok Naczelnego Sądu Administracyjnego Naczelny Sąd Administracyjny (NSA) w wyroku z dnia 26 marca 2024 r. (sygn. akt...