Nationale-Nederlanden wybrało dom mediowy PHD Media Direction do obsługi mediowej towarzystwa w internecie. W przetargu PHD Media Direction pokonało m.in. Value Media (Group One). Firma ta dotychczas współpracowała z ubezpieczycielem – informuje portal nowymarketing.pl.
„Branża ubezpieczeniowa jest niezwykle wymagająca. Jesteśmy dumni, że Nationale Nederlanden zdecydowało się zaufać właśnie nam” – powiedziała Maria Kiełczyńska, Managing Director PHD Media Direction.
PHD Media Direction wraz z partnerem strategicznym Audience Network odpowie za działania performance dla towarzystwa ubezpieczeń, a także za regularne kampanie display. Agencja będzie również zaangażowana w przygotowanie kreacji oraz landing page ubezpieczyciela.
W marcu 2017 r. towarzystwo ubezpieczeń rozpoczęło kampanię, dzięki której chce pozycjonować siebie jako atrakcyjnego pracodawcę. Celem kampanii jest przede wszystkim rekrutacja innowatorów z branży IT oraz partnerów, czyli osób do pracy w centrali firmy i w sieci sprzedaży (czytaj więcej: Nationale-Nederlanden rusza z kampanią rekrutacyjną „Nie szukamy Pracowników”).