Do AXA, na stanowisko dyrektora ds. relacji z brokerami dołączyła Agnieszka Szymczak. W strukturach sprzedaży korporacyjnej odpowiadać będzie również za nadzór i wspieranie Business Development Managerów.
– Wiążemy duże nadzieje z obecnością Agnieszki w naszych szeregach i cieszymy się, że tak doświadczona i szanowana w środowisku osoba zdecydowała się dołączyć do obszaru sprzedaży korporacyjnej – powiedział Zbigniew Jęksa, dyrektor zarządzający ds. sprzedaży korporacyjnej w AXA.
Agnieszka Szymczak z branżą ubezpieczeniową związana jest od 1998 r. Karierę w ubezpieczeniach zaczynała w TU Gerling Polska, a przez ostatnie 16 lat związana była z Allianz Polska, gdzie pełniła m.in. funkcję dyrektora departamentu współpracy z brokerami.
Na początku tego roku AXA przeprowadziła badanie wśród 800 brokerów. Wyniki pokazały, że brokerzy generalnie bardzo dobrze oceniają współpracę z ubezpieczycielem. Wśród wszystkich brokerów, którzy wzięli udział w badaniu, zdecydowanie zadowolonych jest 56%, a zdecydowanie niezadowolonych 7%.
Ankietowani wśród obszarów do poprawy najczęściej wskazywali na potrzebę większego wsparcia szkoleniowego, większej elastyczności oferty, a także jeszcze większego wzmacniania relacji. Jak zapowiada ubezpieczyciel, będzie on prowadzić takie badania regularnie, a wyniki i przekazane sugestie wykorzystywać do poprawy jakości oferty i wzmacniania współpracy z brokerami.
– Jestem przekonany, że wobec potrzeb i oczekiwań wyrażonych w badaniu satysfakcji, jest to również bardzo dobra wiadomość dla brokerów. AXA z kanału brokerskiego pozyskała prawie 90% z ponad 300 mln zł składki korporacyjnej w zeszłym roku, osiągając 30-procentową dynamikę wzrostu, którą w pierwszym półroczu tego roku jeszcze zwiększyliśmy – podkreśla Zbigniew Jęksa.