bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Aktualizacja strategii Grupy PZU. #nowePZU to więcej niż ubezpieczenia

Grupa PZU za cel swojej zaktualizowanej strategii na lata 2017 – 2020 r. obrała postawienie w centrum biznesu klienta i jego przyszłość. Proste produkty, digitalizacja procesów sprzedaży, szeroka oferta wsparcia firm z sektora MSP, ulepszenie taryfikacji i utworzenie jednej bazy klientów Grupy stanowią tylko część kluczowych inicjatyw Nowego PZU. Ma to zwiększyć średnią liczbę produktów zakupionych przez jednego klienta z 1,5 (2016 r.) do 2 w 2020 r.

Pliki do pobrania

strategianowepzu.pdf

Artykuły powiązane

Przedsiębiorstwo może nałożyć obowiązek uzyskania zezwolenia na pobyt pracownika – wyrok TSUE

Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE) w wyroku z dnia 20 czerwca 2024 r. (sygn. akt C - 540/22) uznał, że pa...

Rejestracje z Polski postrachem na europejskich drogach

Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych opublikowało dane dotyczące szkód powodowanych przez polskich kierowców za...

Nazwa „odszkodowanie” nie wystarczy do zwolnienia z PIT

Wyrok Naczelnego Sądu Administracyjnego Naczelny Sąd Administracyjny (NSA) w wyroku z dnia 26 marca 2024 r. (sygn. akt...