bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Alior Bank o bezpiecznych zakupach w nowej kampanii

Alior Bank o bezpiecznych zakupach w nowej kampanii

Dodano: 2021-11-10
Publikator: informacja prasowa

Alior Bank ruszył z nową odsłoną kampanii marketingowej 360. Kampania promuje bezpieczne zakupy w internecie za pośrednictwem aplikacji mobilnej.

Celem kampanii reklamowej 360 Alior Banku jest dostarczenie klientom wiedzy na temat ważności takich narzędzi jak powiadomienia SMS i push, wspierających bezpieczeństwo realizowanych transakcji. W tym celu zostały stworzone spoty reklamowe, które będą emitowane w telewizji, zaplanowane aktywności reklamowe w serwisach VOD, internecie oraz kinach.

– W naszej najnowszej kampanii chcemy pokazać, że niezależnie od miejsca i sytuacji zawsze warto zachować szczególną ostrożność. Wkraczamy właśnie w wysoki sezon zakupów w e-commerce. Wiele osób polować będzie na okazje i przeceny w związku z nadchodzącym Black Friday czy w poszukiwaniu świątecznych prezentów. Dlatego chcemy szczególnie uczulić klientów i zwrócić ich uwagę na działania w sieci. Wraz z rozwojem aplikacji mobilnej robimy wszystko, by gwarantować maksymalne bezpieczeństwo jej użytkowników, dodając w tym celu kolejne narzędzia i funkcje. Jednocześnie chcemy im przypomnieć o zachowaniu ostrożności i weryfikacji sklepów przed dokonaniem transakcji – mówi Jacek Polańczyk, wiceprezes zarządu Alior Banku, odpowiedzialny za obszar komunikacji marketingowej.

Za koncepcję reklamową jest odpowiedzialna agencja marketingowa PZL, a za jej kreację odpowiada dom produkcyjny Film Produkcja, studio postprodukcyjne Televisor i studio dźwiękowe Juice. Planowanie i zakup mediów są pod kierownictwem domu mediowego Sigma Bis.

Działania w ramach kampanii marketingowej 360 Alior Banku potrwają do końca bieżącego roku.

Artykuły powiązane

Szybcy i…nielegalni – dostawcy jedzenia na elektrycznych pojazdach poza kontrolą

Coraz więcej dostawców jedzenia korzysta z elektrycznych hulajnóg i rowerów, ale okazuje się, że część tych pojazdów wca...

Roczne sprawozdanie EIOPA dotyczące sankcji nałożonych na mocy dyrektywy w sprawie dystrybucji ubezpieczeń

W dniu 29 stycznia 2025 roku Europejski Urząd Nadzoru Ubezpieczeń i Pracowniczych Programów Emerytalnych (EIOPA) op...

Jubileuszowe prezenty od pracodawcy nie są opodatkowane

Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej (KIS) w interpretacji z dnia 8 stycznia 2025 r. (sygn. 0112...