Przez ostatni rok klienci Alior Banku umówili za pośrednictwem Booksy 1744 wizyty. Duże zainteresowanie spowodowało, że bank zamierza rozszerzyć możliwość rezerwowania wizyt przez aplikację na wszystkie oddziały własne. Klienci indywidualni i mikroprzedsiębiorcy będą więc mogli komfortowo zaplanować wizytę w placówkach znajdujących się w 104 miastach w całym kraju.
Do tej pory usługa była testowana w oddziałach własnych Alior Banku znajdujących się w Krakowie, Warszawie, we Wrocławiu oraz w Szczecinie.
– Współpraca z Booksy była odpowiedzią na rozwijającą się pandemię i potrzebę zapewnienia klientom jak największego komfortu i bezpieczeństwa. Dziś widzimy, że ten koncept się sprawdza i ma swoich zwolenników. Stąd pomysł na rozszerzenie projektu na wszystkie oddziały własne. Liczymy, że co 10. klient umawiający spotkanie za pomocą Booksy stanie się posiadaczem konta osobistego w Alior Banku. Do końca roku chcemy pozyskać dzięki temu 1500 ROR-ów, z czego 70 proc. z nich będą stanowić rachunki z główną relacją – mówi Katarzyna Dziwulska, dyrektor zarządzająca pionem sprzedaży segmentu klienta indywidualnego w Alior Banku.
Celem Alior Banku jest stworzenie standardu relacji z klientami nastwionego na ich wygodę i elastyczność, rozszerzenie współpracy z Booksy ma temu pomóc. Dla osób, które umówią spotkanie za pośrednictwem Booksy, bank przygotował ofertę specjalną rachunku Konta Jakże Osobistego „Umawiaj się i zarabiaj z Alior Bankiem”.
Booksy to polski startup założony w 2013 r. z siedzibą w San Francisco, oferujący platformę do rezerwacji wizyt online dla użytkowników i program do rozwijania biznesu dla usługodawców. Przez aplikację oraz stronę Booksy.com obecnie już 10 milionów użytkowników m.in. w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, RPA i Polsce może rezerwować wizyty online u fryzjerów, barberów i kosmetyczek, a od niedawna także w nowych kategoriach utworzonych na rynku polskim, na przykład finansach czy telekomunikacji.