15 lipca wystartowała kampania z influencerami promująca Konto Jakże Osobiste oraz aplikację mobilną Alior Mobile. Celem akcji jest pokazanie, że Alior Bank jest marką, która zaspokaja codzienne potrzeby swoich klientów, również pozabankowych.
– Zależało nam, aby społecznościom influencerów zaprezentować Alior Bank jako markę zdolną do zaspokajania codziennych potrzeb odbiorców poprzez nowoczesne rozwiązania technologiczne – tłumaczy Magdalena Lewicka, Menedżer ds. Marketingu w Alior Banku.
Działania promocyjne będą prowadzone na kanałach mediów społecznościowych, takich jak Instagram oraz YouTube, gdzie opublikowane zostaną posty, filmiki oraz wpisy blogowe. Dzięki kampanii, klienci banku dowiedzą się więcej o funkcjach aplikacji Alior Mobile i bankowości internetowej Alior Online, które pozwalają załatwić większość spraw bez odwiedzania placówki. Poznają również usługi pozabankowe dostępne online.
Kampania została przygotowana przez Agencję PZL oraz Buzzgrow we współpracy z youtuberami Grupy Filmowej Darwin oraz blogerkami: Mamagerka, Agata Berry, Blond Pani Domu oraz W kawiarence. Akcja potrwa miesiąc.