bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Allianz będzie badał satysfakcję klientów z obsługi likwidacji szkód komunikacyjnych

Allianz będzie badał satysfakcję klientów z obsługi likwidacji szkód komunikacyjnych

Dodano: 2020-10-02
Publikator: informacja prasowa

Dwa lata temu Allianz uruchomił system badający satysfakcję klientów z kontaktu z ubezpieczycielem, tzw. 5 star rating. Teraz program zapyta ubezpieczonych także o jakość obsługi w zakresie likwidacji szkód.

Artykuły powiązane

Przedsiębiorstwo może nałożyć obowiązek uzyskania zezwolenia na pobyt pracownika – wyrok TSUE

Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE) w wyroku z dnia 20 czerwca 2024 r. (sygn. akt C - 540/22) uznał, że pa...

Rejestracje z Polski postrachem na europejskich drogach

Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych opublikowało dane dotyczące szkód powodowanych przez polskich kierowców za...