Allianz Polska w ramach działań CSR już kolejny raz poszukuje młodych, odważnych i pełnych pasji nastolatków i rusza z programem Allianz Junior Football Camp. Skierowany jest on do dzieci w wieku 14-16 lat, które chcą rozwijać swój talent i spotkać się z ponad 50 rówieśnikami z innych państw, na jednym z najważniejszych obiektów sportowych w Europie. Na laureatów programu czeka m.in. tygodniowy obóz piłkarski pod okiem najlepszych trenerów, a także spotkanie z gwiazdami Bayern Monachium.
Ponadto, marka Allianz postanowiła zaprosić miłośników piłki nożnej – zarówno dorosłych, jak i dzieci – do udziału w konkursie, w którym do wygrania są wyjątkowe nagrody. Dla dzieci wyjazd na Allianz Junior Football Camp, dla dorosłych koszulka z podpisem Roberta Lewandowskiego.
– Cieszymy się, że po raz pierwszy w historii do naszej akcji mogą dołączyć fani futbolu w każdym wieku. Wierzymy, że piłka nożna dzięki swojej niepowtarzalnej energii łączy pokolenia, wyzwala kreatywność i gwarantuje doskonałą zabawę dla całej rodziny – pwiedział Michał Podogrodzki, Dyrektor Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej Allianz Polska.