bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Allianz: w komunikacji z klientem liczy się prostota

Allianz: w komunikacji z klientem liczy się prostota

Dodano: 2018-11-13
Publikator: informacja prasowa

Ubezpieczyciel postanowił zmienić podejście do komunikacji z klientami. Według badań przeprowadzonych przez Grupę Temkin, rok 2018 jest rokiem człowieka. Co oznacza zmianę podejścia i koncentrację na kliencie i jego doświadczeniach z firmą.

Artykuły powiązane

Odmowa rozłożenia składek na raty przez ZUS a możliwość odwołania do sądu – uchwała Sądu Najwyższego

Sąd Najwyższy w uchwale z dnia 10 grudnia 2024 r. (sygn. akt III UZP 3/24) uznał, że odmowa rozłożenia składek na raty p...

Nocleg nie jest przychodem pracownika – kolejny wyrok sądu

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Gliwicach w wyroku z 7 listopada 2024 r. (sygn. akt I SA/Gl 438/24) orzekł, że pra...

Przelew bankowy może zastąpić oświadczenie o zmianie opodatkowania

Minister Finansów w odpowiedzi z 12 listopada 2024 r. wyjaśnił, że prawidłowo opisany i dokonany w terminie przelew bank...