bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Artystyczna odsłona ubezpieczeń

Artystyczna odsłona ubezpieczeń

Dodano: 2022-05-15
Publikator: informacja prasowa

ERGO Hestia tworzy z polskimi artystami nową strategię komunikacji. Koncepcja bazuje na zdjęciach wykonanych przez polskich artystów fotografików.

W kreacjach wizerunkowych oraz produktowych zostaną wykorzystane dzieła artystów takich, jak: Aleksander Małachowski, Rajmund Barnaś, Wojciech Radwański, Witold Ziomek, Paweł Magnus. Pomysł sopockiego ubezpieczyciela został oparty o artystyczne i dość rzadko spotykane w marketingu online formaty. Ich celem jest promocja marki oraz oferowanych przez ERGO Hestię produktów, a także intrygowanie internautów w podobny sposób, jak to robią dzieła sztuki.

Nowa strategia komunikacji online jest spójna z wyznawanymi przez ubezpieczyciele wartościami. ERGO Hestia od wielu lat wspiera utalentowanych twórców poprzez konkursy np. „Artystyczna Podróż Hestii”. Dzięki temu laureaci mają szansę na rezydencję w najbardziej prestiżowych placówkach artystycznych na świecie.

Warto przy tym wspomnieć, że ubezpieczyciel od ponad 20 lat prowadzi rozbudowany program mecenatu kultury i sztuki.

Artykuły powiązane

Szybcy i…nielegalni – dostawcy jedzenia na elektrycznych pojazdach poza kontrolą

Coraz więcej dostawców jedzenia korzysta z elektrycznych hulajnóg i rowerów, ale okazuje się, że część tych pojazdów wca...

Roczne sprawozdanie EIOPA dotyczące sankcji nałożonych na mocy dyrektywy w sprawie dystrybucji ubezpieczeń

W dniu 29 stycznia 2025 roku Europejski Urząd Nadzoru Ubezpieczeń i Pracowniczych Programów Emerytalnych (EIOPA) op...

Jubileuszowe prezenty od pracodawcy nie są opodatkowane

Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej (KIS) w interpretacji z dnia 8 stycznia 2025 r. (sygn. 0112...