bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Artystyczna odsłona ubezpieczeń

Artystyczna odsłona ubezpieczeń

Dodano: 2022-05-15
Publikator: informacja prasowa

ERGO Hestia tworzy z polskimi artystami nową strategię komunikacji. Koncepcja bazuje na zdjęciach wykonanych przez polskich artystów fotografików.

W kreacjach wizerunkowych oraz produktowych zostaną wykorzystane dzieła artystów takich, jak: Aleksander Małachowski, Rajmund Barnaś, Wojciech Radwański, Witold Ziomek, Paweł Magnus. Pomysł sopockiego ubezpieczyciela został oparty o artystyczne i dość rzadko spotykane w marketingu online formaty. Ich celem jest promocja marki oraz oferowanych przez ERGO Hestię produktów, a także intrygowanie internautów w podobny sposób, jak to robią dzieła sztuki.

Nowa strategia komunikacji online jest spójna z wyznawanymi przez ubezpieczyciele wartościami. ERGO Hestia od wielu lat wspiera utalentowanych twórców poprzez konkursy np. „Artystyczna Podróż Hestii”. Dzięki temu laureaci mają szansę na rezydencję w najbardziej prestiżowych placówkach artystycznych na świecie.

Warto przy tym wspomnieć, że ubezpieczyciel od ponad 20 lat prowadzi rozbudowany program mecenatu kultury i sztuki.

Artykuły powiązane

Przedsiębiorstwo może nałożyć obowiązek uzyskania zezwolenia na pobyt pracownika – wyrok TSUE

Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE) w wyroku z dnia 20 czerwca 2024 r. (sygn. akt C - 540/22) uznał, że pa...

Rejestracje z Polski postrachem na europejskich drogach

Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych opublikowało dane dotyczące szkód powodowanych przez polskich kierowców za...

Nazwa „odszkodowanie” nie wystarczy do zwolnienia z PIT

Wyrok Naczelnego Sądu Administracyjnego Naczelny Sąd Administracyjny (NSA) w wyroku z dnia 26 marca 2024 r. (sygn. akt...