Grupa Aviva przedstawiła wyniki finansowe po I kw. 2021 r. W tym okresie grupa osiągnęła wysoki wzrost sprzedaży względem 2020 r. Najlepszą dynamikę wzrostu odnotował kanał agencyjny sieci własnej Aviva – aż o 43 proc. r/r. W sumie obie spółki zebrały ponad 660 mln zł składki.
Artykuły powiązane
UODO: Numer PESEL nie powinien widnieć w certyfikacie podpisu elektronicznego
Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (UODO) zwrócił się do Ministra Cyfryzacji z wnioskiem o zmianę przepisów dotyc...
Blokada strony internetowej przez ABW bezpodstawna – NSA ostatecznie rozstrzyga
Naczelny Sąd Administracyjny (NSA) w wyroku z 26 września 2024 roku (sygn. akt II GSK 2046/23) uznał, że Agencja Bez...
Meta ukarana 91 mln euro za naruszenie RODO.
Irlandzki organ ochrony danych (DPC) nałożył na Metę karę w wysokości 91 milionów euro za naruszenie przepisów RODO zwią...