„Początek roku zaczął się dla Avivy obiecująco” – tak Adam Uszpolewicz, prezes polskiej Grupy Aviva, rozpoczął konferencję prasową, podczas której zaprezentował wyniki spółki za I połowę 2017 r. Po sześciu miesiącach zakład ubezpieczeń wypracował 450 mln zł zysku operacyjnego – wynik o 9 proc. wyższy niż po I poł. 2016 r.
Jak podkreślił prezes Aviva Polska, zarządzana przez niego spółka od czterech lat jest liderem w sprzedaży nowych ubezpieczeń na życie. Zdaniem Uszpolewicza, grupa zawdzięcza to przede wszystkim sprzedaży ubezpieczeń ochronnych, które w ostatnich latach są częściej kupowane niż produkty inwestycyjne. W I poł. 2017 r. wartość nowego biznesu wyniosła 137 mln zł. Wśród klientów największą popularnością cieszą się szczególnie dwa produkty: „Nowa Pespektywa” i „JuniorGo”, który łączy w sobie ubezpieczenie posagowe i ochronę życia rodziców.