Aviva umożliwiła swoim klientom, którzy z powodu pandemii znaleźli się w trudnej sytuacji finansowej, zawieszenie na okres 3 miesięcy opłacania składek na indywidualne ubezpieczenie na życie.
– Na wniosek klienta przeżywającego problemy finansowe wskutek epidemii koronawirusa zawiesimy na okres do 3 miesięcy obowiązek opłacania składki w indywidualnych ubezpieczeniach na życie. Przez ten czas utrzymujemy ochronę ubezpieczeniową, co jest szczególnie ważne w trudnych czasach. Proponuję, aby klienci, których obecna sytuacja zmusza do skorzystania z tej możliwości, skontaktowali się ze swoimi agentami i ustalili najkorzystniejsze rozwiązanie – tłumaczy prezes Avivy Adam Uszpolewicz.
Zakład ubezpieczeń chce w ten sposób pomóc swoim klientom przetrwać trudny czas, jednocześnie umożliwiając im zachowanie ciągłości ochrony ubezpieczeniowej.
– Elastyczna konstrukcja naszych ubezpieczeń sprawdziła się podczas poprzednich kryzysów i również teraz daje takie możliwości klientom. Dostępne rozwiązania to m. in. weryfikacja zakresu umowy i składki lub prolongata w jej opłacaniu – w ubezpieczeniach indywidualnych nawet przez 3 miesiące. W razie problemów finansowych klienci powinni porozmawiać ze swoimi agentami, aby uzyskać pełną informację o możliwych zmianach w polisie i ich konsekwencjach. Ważne, aby pochopną decyzją nie stracić korzyści z posiadanej ochrony. Gdy problemy finansowe ustaną, warto ponownie porozmawiać z agentem o swoim ubezpieczeniu. Nasi agenci są przygotowani do prowadzenia takich rozmów, otrzymują dodatkowe wsparcie z centrali – wyjaśnia Uszpolewicz.
Aviva deklaruje też chęć pomocy swoich klientom, którzy będą chcieli skorzystać z czasowego zawieszenia spłaty kredytu.