AXA zajęła pierwsze miejsce w rankingu Best Global Brand i została uznana za najlepszą markę ubezpieczeniową na świecie. To już dziewiąte z rzędu zwycięstwo ubezpieczyciela.
– Jesteśmy bardzo dumni z bycia liderem wśród marek ubezpieczeniowych przez ostatnich 9 lat. Dziękuję naszym 107 milionom klientów za ich zaufanie. Chciałabym również podziękować naszym pracownikom oraz dystrybutorom, którzy każdego dnia angażują się w swoją pracę. AXA zmieniła swój cel kładąc większy nacisk na wspieranie ludzi, aby żyło im się lepiej – mówi Amélie Oudéa-Castera, szef marketingu i cyfryzacji w Grupie AXA.
– Podejmujemy głęboką transformację naszego modelu biznesowego w celu zwiększenia wartości dla naszych klientów i stania się prawdziwym partnerem na całe życie. Marka AXA odgrywa kluczową rolę w tej przemianie – dodaje Amélie Oudéa-Castera.
– Nasze zaangażowanie w markę jest postrzegane jako mocna strona. Organizacja poświęciła czas na zdefiniowanie celu, wizji i wartości. Mamy silną motywację do wewnętrznej transformacji i to będzie fundamentem naszego dalszego rozwoju – mówi Paul Bennett, Brand Director w AXA.
– W ubiegłym roku dokonaliśmy istotnych zmian w wyrażaniu naszej marki, takich jak odświeżenie identyfikacji wizualnej oraz platformy reklamowej, które sprawiają, że jest ona prostsza i ukierunkowana bardziej na ludzi. Dzięki nim jesteśmy również postrzegani jako nowoczesna marka – dodaje Paul Bennett.