bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
#BeInObiektywnie
#BeInObiektywnie – reklamacje

#BeInObiektywnie – reklamacje

Dodano: 2018-03-26

Reklamacje to nowość dla multi-agentów. W związku z tym, w najnowszym odcinku #BeInObiektywnie!, postanowiliśmy wskazać m.in. czym jest reklamacja, w jakich przepisach jest uregulowana i jak jest zdefiniowany klient w świetle obowiązujących przepisów. 

Więcej na ten temat będą mogli dowiedzieć się Państwo podczas szkolenia organizowanego przez Szkołę Ubezpieczeń beinsured oraz Kancelarię CZUBLUN TRĘBICKI pt. „REKLAMACJE I ADR: Nowe obowiązki dystrybutorów ubezpieczeń”, na które serdecznie zapraszamy.

Informacje na temat szkolenia znajdują się pod linkiem

Zapraszamy do obejrzenia naszego najnowszego nagrania i subskrybowania kanału beinsured.

Artykuły powiązane

UODO: Numer PESEL nie powinien widnieć w certyfikacie podpisu elektronicznego

Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (UODO) zwrócił się do Ministra Cyfryzacji z wnioskiem o zmianę przepisów dotyc...

Blokada strony internetowej przez ABW bezpodstawna – NSA ostatecznie rozstrzyga

Naczelny Sąd Administracyjny (NSA) w wyroku z 26 września 2024 roku (sygn. akt II GSK 2046/23) uznał, że Agencja Bez...

Meta ukarana 91 mln euro za naruszenie RODO.

Irlandzki organ ochrony danych (DPC) nałożył na Metę karę w wysokości 91 milionów euro za naruszenie przepisów RODO zwią...