Na rynku multiagencyjnych doszło do kolejnej fuzji. Tym razem swoje siły połączyły dwie multiagencje ubezpieczeniowe – BIK Serwis oraz Profi Insurance. Obie spółki chcą zyskać na wymianie swojego know-how i dotychczasowego doświadczenia.
– Jestem przekonana, że połączenie dwóch żywiołów, praktycznego doświadczenia i technologii, wyzwoli nowe możliwości rozwoju a wspólne synergie będą działać na naszą korzyść. To bardzo istotne w dobie dynamicznie zmieniającego się otoczenia rynkowego. Postępująca rewolucja technologiczna, zmieniające się zachowania i wymagania klientów czy konsolidacje innych ubezpieczycieli również od nas wymagają odważnych decyzji – podkreśla Anna Szypulska, członek Zarządu Profi Insurance.
Obie spółki działają na rynku pośrednictwa ubezpieczeniowego ponad 15 lat. Profi Insurance oferuje szeroką paletę produktów ubezpieczeniowych poprzez sieć blisko 300 pośredników, prowadzących działalność w południowo-wschodniej części Polski. Z kolei BIK Serwis zajmuje się obsługą ubezpieczeniową klientów indywidualnych i podmiotów gospodarczych. Specjalizuje się głównie w ubezpieczeniach komunikacyjnych. Fuzja jest kolejnym krokiem w rozwoju BIK Serwis. Podmiot inwestuje w budowę multikanałowego modelu sprzedaży, a także rozwijając sieć agentów w całej Polsce.
– Widzimy rosnące znaczenie sprzedaży online, ale wiemy, że wobec zachodzących na rynku zmian, skomplikowania produktów, nie do przecenienia jest realny udział w tym procesie doradcy, agenta – tak w formie spotkania osobistego, rozmowy telefonicznej czy spotkania VR. Dlatego chcemy zapewnić wszystkim naszym klientom możliwość skonsultowania z odpowiednio do tego przygotowanym profesjonalistą, chociażby w przypadku konieczności porównania różnych ofert ubezpieczeniowych z Internetu – wyjaśnia Michał Daniluk, członek Zarządu BIK Serwis.