bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Boty przyśpieszą obsługę klientów Credit Agricole

Boty przyśpieszą obsługę klientów Credit Agricole

Dodano: 2020-12-10
Publikator: informacja prasowa

W Credit Agricole uruchomiono automatycznego doradcę o imieniu Asia. Asia to czatbot, który ma odpowiadać na najczęściej pojawiające się pytania i wspomóc pracę doradców w telefonicznym Contact Center.

Artykuły powiązane

Przedsiębiorstwo może nałożyć obowiązek uzyskania zezwolenia na pobyt pracownika – wyrok TSUE

Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE) w wyroku z dnia 20 czerwca 2024 r. (sygn. akt C - 540/22) uznał, że pa...

Rejestracje z Polski postrachem na europejskich drogach

Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych opublikowało dane dotyczące szkód powodowanych przez polskich kierowców za...

Nazwa „odszkodowanie” nie wystarczy do zwolnienia z PIT

Wyrok Naczelnego Sądu Administracyjnego Naczelny Sąd Administracyjny (NSA) w wyroku z dnia 26 marca 2024 r. (sygn. akt...