bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Analizy i raporty
Branża ubezpieczeniowa jest zmęczoną pielęgniarką po 40stce – wyniki diagnozy wizerunku branży

Branża ubezpieczeniowa jest zmęczoną pielęgniarką po 40stce – wyniki diagnozy wizerunku branży

Dodano: 2017-10-08
Publikator: Polska Izba Ubezpieczeń

„Ubezpieczyciele są pasywni. Produkty dostarczają korzyści klientom, co stanowi potencjał reputacyjny branży, który nie jest w pełni wykorzystywany. Branża jest postrzegana jako zachowawcza w komunikacji, kanałach dotarcia i procesach obsługi” – takie wnioski płyną z badania Polskiej Izby Ubezpieczeń dot. wizerunku branży ubezpieczeniowej. Udział w nim wzięli klienci zakładów ubezpieczeń, pośrednicy ubezpieczeniowi oraz politycy, dziennikarze i przedstawiciele organów nadzoru. 

5,69 tyle wyniosła ogólna ocena branży ubezpieczeniowej w skali dziesięciopunktowej. Dla porównania, w przypadku banków wyniosła 5,82, branża telekomunikacyjna została oceniona na 5,61, z kolei ZUS zdobył ocenę 3,76.

Artykuły powiązane

Kluczowe wyzwania polskiej prezydencji w Radzie UE z perspektywy sektora ubezpieczeniowego

Polska, obejmując prezydencję w Radzie Unii Europejskiej od 1 stycznia 2025 roku, stanie p...

Rynek ubezpieczeń komunikacyjnych po III kwartale 2024 roku – dane UFG

W okresie trzech pierwszych kwartałów 2024 roku zgłoszono ponad 1,4 miliona szkód z ubezpieczeń komunikacyjnych OC i AC...

Próbował wyłudzić 16 tys. zł – grozi mu 5 lat więzienia

Policjanci z Wiązownicy rozwikłali sprawę zgłoszenia fikcyjnej kradzieży samochodu. Jak ustalili, mężczyzna, który zgłos...