W 2021 roku zysk netto Citi Handlowy wzrósł do 747 milionów zł. Stało się to przede wszystkim dzięki wyższym przychodom, wynikającym m.in. ze sprzedaży portfela obligacji oraz rosnącego wyniku prowizyjnego i wysokich przychodów z transakcji walutowych.
Bank Citi Handlowy kontynuował wsparcie klientów w ekspansji krajowej i zagranicznej. W ostatnim kwartale roku instytucja finansowa uczestniczyła jako Underwriter i Original Lender w finansowaniu syndykowanym w kwocie ponad 300 mln euro i 820 mln zł dla CVC Capital Partners na przejęcie firmy Stock Spirits. Citi Handlowy rozpoczął również współpracę z Grupą KRUK w ramach konsorcjalnego wielowalutowego kredytu rewolwingowego w kwocie wynoszącej prawie 300 mln euro.
Przychody z działalności detalicznej banku wzrosły do 45 proc. r/r i 27 proc. w stosunku do trzeciego kwartału. W dużej mierze stało się to za sprawą podwyżek stóp procentowych w Polsce.
W grudniu bank wprowadził do oferty kartę wirtualną umożliwiającą płatności i zakupy, gdy klient zgubi lub czeka na kartę w formie fizycznej. Co więcej, Citi Handlowy udostępnił klientom aplikację Blik.