VeloBank przedstawił niedawno swoją strategię oraz nowy logotyp.
Dział prasowy VeloBanku w ostatnim czasie zaprosił dziennikarzy na konferencję, która była pierwszym takim spotkaniem po tzw. przymusowej restrukturyzacji Getinu, w konsekwencji której VeloBank przejął większość klientów oraz produktów Getin Banku.
Podczas konferencji zaprezentowano nowy logotyp, który ma spełniać kilka funkcji:
- ma nawiązywać do przeszłości w taki sposób, aby dotychczasowi klienci odbierali bank jako następcę Getinu;
- ma być na tyle inny, aby nowi klienci nie kojarzyli go z instytucją, która została poddana restrukturyzacji;
- logo ma być przy tym nowoczesne, ponieważ VeloBank będzie oferował klientom nowoczesne usługi finansowe.
Przypomnijmy, że nowe logo jest zielonym kwadratem, w który wpisano wersalikami w dwóch wierszach słowo VELO. Stąd już tylko krok do LOVE – zdecydowanie pozytywnego skojarzenia. Ponadto użyta w logotypie zieleń jest bardzo podobna do tej używanej przez Getin Bank, dzięki czemu instytucja zaoszczędzi na zmianie wystroju wnętrz oddziałów.