Coface uruchomiło nowy portal dla klientów posiadających ubezpieczenie należności. Zmieniono też portal do obsługi ubezpieczeń CofaNetEssentials.
„Dzięki nowym rozwiązaniom klienci będą mogli skorzystać z innowacyjnych funkcji, wygodniejszego dostępu, spersonalizowanej zawartości, zaawansowanych, ergonomicznych rozwiązań, możliwości wyświetlania wyników w czasie rzeczywistym i ułatwionego kontaktu” – napisała spółka w komunikacie prasowym.
Nowy portal zapewnia dostęp do wszystkich aplikacji z poziomu portalu, bez konieczności ponownego logowania się do poszczególnych aplikacji. Portal zawiera też publikacje ekonomiczne i firmowe.
„Utworzyliśmy nowy Portal dla klientów, aby ułatwić korzystanie z systemów i uprościć nawigację. Oznacza to wygodniejszy dostęp do wszystkich aplikacji internetowych Coface, dostosowanie danych ekonomicznych i strategicznych do działalności gospodarczej klienta, dostęp do biblioteki dokumentacji produktów i narzędzi, instrukcji oraz najczęściej zadawanych pytań – jak również łatwiejszy i lepiej przystosowany do potrzeb klientów kontakt z zespołem handlowym” – podało Coface.
Druga niezwykle istotna zmiana dotyczy CofaNetEssentials – aplikacji online do zarządzania umowami ubezpieczenia należności Coface. CofaNet Essentials został unowocześniony i zmieniony tak, by można było z niego sprawniej korzystać na urządzeniach mobilnych.