W dniu 7 lipca 2017 r. na portalu społecznościowym Facebook swój oficjalny profil uruchomiło towarzystwo ubezpieczeń Compensa. W ciągu kilku dni stronę polubiło blisko 500 osób. Fanpage ma charakter edukacyjno-informacyjny. Udostępniane na profilu posty mają nawiązywać do aktualnej oferty ubezpieczyciela i budować świadomość ubezpieczeniową wśród użytkowników Facebooka.
– Stawiamy na dialog z klientem i szybką reakcję. Wierzymy, że jest to podstawa obecności w medium jakim jest Facebook. Mamy nadzieje, że wejście w nowy kanał komunikacji z klientem przyczyni się do budowania pozytywnego doświadczenia z marką Compensa. Tworząc fanpage pomyśleliśmy też o naszych partnerach biznesowych. Publikowane na fanpage’u posty mogą być udostępniane na profilach naszych partnerów biznesowych, zasilając je również i naszą ofertą – komentuje Karolina Tworzydło, dyrektor Marketingu i PR w Compensie.
Compensa udostępnia użytkownikom szybką ścieżkę obsługi klienta – Akcja-Reakcja. Funkcjonalność ta pozwala na sprawne podjęcie kontaktu z zakładem ubezpieczeń. Przedstawiciel Compensy wraca do klienta z informacją na temat szkody czy roszczenia lub z dedykowaną ofertą produktową.
– Biorąc pod uwagę, że Polacy spędzają niemal 2 godziny w mediach społecznościowych dziennie, chcemy wykorzystać również potencjał marketingowy, jaki daje nam obecność na Facebooku – podsumowuje Karolina Tworzydło.