Rozwój Internetu i portali społecznościowych sprawił, że coraz więcej firm stawia na niestandardowe formy reklamy i próby dotarcia w ten sposób do jak najszerszego grona odbiorców. Jakie plany w 2018 r. w tym obszarze ma towarzystwo ubezpieczeniowe Compensa komentuje Karolina Tworzydło, dyrektor Departamentu Marketingu i PR.
Artykuły powiązane
Wesołych Świąt dla wszystkich czytelników BeInsured!
Życzymy Świąt pełnych spokoju, jak po wykupieniu najlepszej polisy!
Niech ubezpieczenia będą równie niezawodne jak Św...
UODO: Numer PESEL nie powinien widnieć w certyfikacie podpisu elektronicznego
Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (UODO) zwrócił się do Ministra Cyfryzacji z wnioskiem o zmianę przepisów dotyc...
Blokada strony internetowej przez ABW bezpodstawna – NSA ostatecznie rozstrzyga
Naczelny Sąd Administracyjny (NSA) w wyroku z 26 września 2024 roku (sygn. akt II GSK 2046/23) uznał, że Agencja Bez...