Jak podaje Concordia Ubezpieczenia, w najnowszym rankingu magazynu Motor ubezpieczyciel awansował z drugiego miejsca i uzyskał najniższy współczynnik związany ze skargami dotyczącymi ubezpieczeń komunikacyjnych kierowanych do Rzecznika Finansowego.
Towarzystwo ubezpieczeń Concordia, według rankingu Motor, uzyskała najkorzystniejszy współczynnik ilości skarg do udziału w rynku. Wskaźnik ten wyniósł 25,3, podczas gdy zakład ubezpieczeń, który miał najgorszy wynik, uzyskał współczynnik skarg na poziomie 147,8.
Według danych przedstawionych przez Rzecznika Finansowego w sprawozdaniu rocznym z działalności instytucji za 2016 r. wynika, że 38 proc. skarg zgłaszanych do RF dotyczyło właśnie ubezpieczeń komunikacyjnych (czytaj więcej: RF: w 2016 r. wniesiono ponad 13 tys. skarg na zakłady ubezpieczeń). W minionym roku, zgłoszono jedynie 20 skarg dotyczących polis zakupionych w Concordia.
– Dla nas kluczową kwestią jest budowanie stabilnych i długofalowych relacji z klientami. Już po raz kolejny znajdujemy się w czołówce zakładów ubezpieczeniowych pod względem najmniejszej liczby skarg kierowanych do Rzecznika Finansowego. Utwierdza nas to w przekonaniu o słuszności konkurowania jakością na etapie sprzedażowym i posprzedażowym – powiedział Paweł Zawisza – Członek Zarządu Concordia Ubezpieczenia.