„COVID-19 okazją do czegokolwiek, przecież to głupota? Może dla firm farmaceutycznych czy firm dostarczających narzędzia do komunikacji on-line to czasy żniw, ale nic poza tym.” Ktoś stawiający taką tezę mógłby mieć rację, ale jedynie w krótkiej perspektywie. Historia a i doświadczenie życiowe pokazują, że kryzys, a z tym bez wątpienia mamy do czynienia w efekcie pandemii, to okazja do rozwoju i dokonania wielu zmian, które albo były odkładane w czasie, albo w ogóle nie były planowane. Bo, czy to się komu podoba czy nie, z koronowirusem żyć musimy. Nawet jeżeli pojawi się szczepionka, a w końcu się pojawi, to nie da to gwarancji na całkowite wyeliminowanie problemu i na to, że kolejne pandemie z całą pewnością nas ominą. W tej sytuacji bez wątpienia lepiej się dostosować i ewoluować niż zakłamywać rzeczywistość, udając, że wszystko wróci do normy, czyli do stanu sprzed pandemii.
Artykuły powiązane
UODO: Numer PESEL nie powinien widnieć w certyfikacie podpisu elektronicznego
Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (UODO) zwrócił się do Ministra Cyfryzacji z wnioskiem o zmianę przepisów dotyc...
Blokada strony internetowej przez ABW bezpodstawna – NSA ostatecznie rozstrzyga
Naczelny Sąd Administracyjny (NSA) w wyroku z 26 września 2024 roku (sygn. akt II GSK 2046/23) uznał, że Agencja Bez...
Meta ukarana 91 mln euro za naruszenie RODO.
Irlandzki organ ochrony danych (DPC) nałożył na Metę karę w wysokości 91 milionów euro za naruszenie przepisów RODO zwią...