bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Deloitte: doświadczenia użytkownika są kluczowe dla klientów banków

Deloitte: doświadczenia użytkownika są kluczowe dla klientów banków

Dodano: 2020-11-30
Publikator: informacja prasowa

Chociaż pod względem funkcjonalności polskie banki plasują się powyżej światowej średniej, to na polu doświadczenia użytkownika (user experience) wciąż pozostają w tyle – wynika z badania „Digital Banking Maturity 2020. How banks are responding to digital (r)evolution?” przeprowadzonego przez Deloitte.

Artykuły powiązane

Problemy z e-Doręczeniami, a terminy podatkowe

Ministerstwo Finansów wyjaśniło w komunikacie, że o dochowaniu podatkowego terminu w systemie e-Doręczenia decyduje data...

Sąd: Dyscyplinarka za brak badań była nieuzasadniona

Sąd Rejonowy w Człuchowie (wyrok z 20 grudnia 2024 r., sygn. akt IV 471/24) uznał, że pracownica nie naruszyła pods...

SN: Choroba nie zawiesza biegu przedawnienia

Sąd Najwyższy w postanowieniu z 11 grudnia 2024 r. (sygn. akt III PSK 110/24) uznał, że choroba pracownika nie może być...