bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Departament Obsługi Klienta RESO wydłuża godziny pracy

Departament Obsługi Klienta RESO wydłuża godziny pracy

Dodano: 2017-08-02

Od dnia 1 sierpnia 2017 r. Departament Obsługi Klienta RESO Europa Service będzie pracować każdego dnia tygodnia dłużej o 4 godziny. Infolinia będzie czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 22:00 oraz w soboty od 8:00 do 16:00. Jak podaje RESO zmiana godzin pracy infolinii spowodowana jest przede wszystkim znaczącym wzrostem sprzedaży produktów ubezpieczeniowych (czytaj więcej: Rekordowe półrocze w RESO Europa Service).

Departament odpowiedzialny za obsługę infolinii, zajmuje się przyjmowaniem szkód i reklamacji, przekazywaniem informacji na temat przebiegu procesu likwidacji szkody, prezentowaniem oferty sprzedażowej, jak również wyjaśnianiem wszelkich wątpliwości związanych z produktami czy usługami w zakresie ubezpieczeń. Z pomocy infolinii mogą skorzystać zarówno klienci, jak i agenci.

– Od sierpnia Departament Obsługi Klienta będzie pracował w systemie zmianowym, dzięki czemu nasi klienci będą mogli zadzwonić do nas w dogodnym dla siebie czasie. Poza tym po raz kolejny zwiększyliśmy zatrudnienie w naszej komórce – w ciągu ostatnich dwóch lat ilość konsultantów wzrosła dwuipółkrotnie – powiedziała Ewa Ulikowska, Dyrektor Departamentu Obsługi Klienta RESO Europa Service. Jestem przekonana, że dzięki wprowadzonym zmianom poprawimy skuteczność obsługi dzwoniących do nas klientów – dodała Ulikowska.

Artykuły powiązane

Przedsiębiorstwo może nałożyć obowiązek uzyskania zezwolenia na pobyt pracownika – wyrok TSUE

Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE) w wyroku z dnia 20 czerwca 2024 r. (sygn. akt C - 540/22) uznał, że pa...

Rejestracje z Polski postrachem na europejskich drogach

Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych opublikowało dane dotyczące szkód powodowanych przez polskich kierowców za...