Od września 2017 r. EFL uruchomił aplikację mobilną EFL Assistance. Przy jej pomocy, klienci firmy mogą wezwać assistance w przypadku awarii pojazdu czy zgłosić jego szkodę do Centrum Likwidacji Szkód EFL. Nowa funkcjonalność została przygotowana we współpracy z Inter Partner Assistance.
– Kilka lat temu leasingobiorcy niechętnie i z ostrożnością podchodzili do załatwiania wielu tematów przez Internet, teraz jest to dla nich codziennością. Podobnie jest z wykorzystywaniem smartfonów. To nie tylko narzędzie do komunikacji, sprawdzania bieżących informacji czy załatwiania prywatnych spraw, ale coraz częściej biznesowy asystent. Ma to również zastosowanie w obsłudze kontraktów leasingowych. Teraz klienci EFL większość spraw związanych z obsługą szkody pojazdu mogą załatwić poprzez udostępnioną im właśnie mobilną aplikację. Co więcej, na bieżąco na ekranie smartfonu będą wyświetlane informacje o kolejnych krokach – podkreśla Wojciech Przybył, prezes zarządu EFL Finance.