bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
ERGO Hestia: 1,5 roku funkcjonowania Rzecznika Klienta

ERGO Hestia: 1,5 roku funkcjonowania Rzecznika Klienta

Dodano: 2016-12-08

Od 1,5 roku w TU ERGO Hestia działa Rzecznik Klienta. Ustanowienie tej funkcji w Grupie ERGO Hestia w dniu 9 czerwca 2015 r. było pierwszą tego typu inicjatywą na polskim rynku ubezpieczeń. W związku z rocznicą ubezpieczyciel podsumowuje okres działalności Rzecznika Klienta ERGO Hestia.

Artykuły powiązane

Problemy z e-Doręczeniami, a terminy podatkowe

Ministerstwo Finansów wyjaśniło w komunikacie, że o dochowaniu podatkowego terminu w systemie e-Doręczenia decyduje data...

Sąd: Dyscyplinarka za brak badań była nieuzasadniona

Sąd Rejonowy w Człuchowie (wyrok z 20 grudnia 2024 r., sygn. akt IV 471/24) uznał, że pracownica nie naruszyła pods...

SN: Choroba nie zawiesza biegu przedawnienia

Sąd Najwyższy w postanowieniu z 11 grudnia 2024 r. (sygn. akt III PSK 110/24) uznał, że choroba pracownika nie może być...