ERGO Hestia zajęła pierwsze miejsce w konkursie oceniającym standard likwidacji szkód „Złoty Zderzak”. Poza sopockim towarzystwem ubezpieczeń na podium znaleźli się także Allianz i PZU.
Zwycięzcy w konkursie są wybierani w oparciu o wyniki ankiet przeprowadzanych wśród pracowników warsztatów naprawczych współpracujących z zakładami ubezpieczeń. Pod uwagę są brane takie czynniki jak jakość współpracy, poziom kompetencji, rzetelność, sprawność przeprowadzania postępowania likwidacyjnego, wybór części zamiennych oraz szybkość i prawidłowość wypłat. W ankiecie pojawiają się także pytania o praktyki w zakresie najmu pojazdu zastępczego oraz napływające skargi i powództwa od klientów.
– ERGO Hestia zdobyła pierwsze miejsce w konkursie „Złoty Zderzak” i jest na podium już piąty rok z rzędu. To potwierdzenie naszej rynkowej pozycji i dowód uznania dla jakości i najwyższego standardu obsługi klientów – komentuje wynik ankiety Kazimierz Majdański, dyrektor zarządzający Biurem Likwidacji Szkód ERGO Hestii. – Mocno inwestujemy w nowoczesne narzędzia wsparcia całego procesu likwidacji szkód, co pozwala zaoferować naszym klientom oraz partnerom usługę ERGO Hestia Pomoc 24. Jej główne atuty to indywidualny opiekun klienta i przejęcie przez ubezpieczyciela wszystkich czynności związanych z procesem likwidacji szkody – dodaje Majdański.
Nagrody zostały wręczone podczas XII Dyskusyjnego Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych, nad którym patronat objął Rzecznik Finansowy Aleksandra Wiktorow.