bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
ERGO Hestia z Gwiazdą Jakości Obsługi 2017

ERGO Hestia z Gwiazdą Jakości Obsługi 2017

Dodano: 2017-01-18

ERGO Hestia otrzymała tytuł Gwiazda Jakości Obsługi 2017. Jest to wyróżnienie przyznawane przez konsumentów firmom docenianym ze względu na jakość obsługi i kontakt z klientami.

– To wyróżnienie potwierdza, że nasza otwartość na dialog przynosi rzeczywiste efekty – mówi Agnieszka Zych, dyrektor Biura Zarządzania Jakością ERGO Hestii. – Codziennie rozwiązujemy tysiące spraw naszych klientów. Przy tym przywiązujemy ogromną wagę do sposobu i stylu, w jaki to robimy. Dlatego też od wielu lat monitorujemy poziom zadowolenia naszych klientów z jakości obsługi i w ciągu ostatnich 8 lat wprowadziliśmy ponad 700 usprawnień, aby wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom. To najlepiej tłumaczy, dlaczego wyróżnienie Gwiazdy Jakości Obsługi trafia do nas kolejny rok z rzędu – tłumaczy.

Artykuły powiązane

Problemy z e-Doręczeniami, a terminy podatkowe

Ministerstwo Finansów wyjaśniło w komunikacie, że o dochowaniu podatkowego terminu w systemie e-Doręczenia decyduje data...

Sąd: Dyscyplinarka za brak badań była nieuzasadniona

Sąd Rejonowy w Człuchowie (wyrok z 20 grudnia 2024 r., sygn. akt IV 471/24) uznał, że pracownica nie naruszyła pods...

SN: Choroba nie zawiesza biegu przedawnienia

Sąd Najwyższy w postanowieniu z 11 grudnia 2024 r. (sygn. akt III PSK 110/24) uznał, że choroba pracownika nie może być...