bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
ERGO Hestia z Gwiazdą Jakości Obsługi 2017

ERGO Hestia z Gwiazdą Jakości Obsługi 2017

Dodano: 2017-01-18

ERGO Hestia otrzymała tytuł Gwiazda Jakości Obsługi 2017. Jest to wyróżnienie przyznawane przez konsumentów firmom docenianym ze względu na jakość obsługi i kontakt z klientami.

– To wyróżnienie potwierdza, że nasza otwartość na dialog przynosi rzeczywiste efekty – mówi Agnieszka Zych, dyrektor Biura Zarządzania Jakością ERGO Hestii. – Codziennie rozwiązujemy tysiące spraw naszych klientów. Przy tym przywiązujemy ogromną wagę do sposobu i stylu, w jaki to robimy. Dlatego też od wielu lat monitorujemy poziom zadowolenia naszych klientów z jakości obsługi i w ciągu ostatnich 8 lat wprowadziliśmy ponad 700 usprawnień, aby wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom. To najlepiej tłumaczy, dlaczego wyróżnienie Gwiazdy Jakości Obsługi trafia do nas kolejny rok z rzędu – tłumaczy.

Artykuły powiązane

Przedsiębiorstwo może nałożyć obowiązek uzyskania zezwolenia na pobyt pracownika – wyrok TSUE

Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE) w wyroku z dnia 20 czerwca 2024 r. (sygn. akt C - 540/22) uznał, że pa...

Rejestracje z Polski postrachem na europejskich drogach

Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych opublikowało dane dotyczące szkód powodowanych przez polskich kierowców za...

Nazwa „odszkodowanie” nie wystarczy do zwolnienia z PIT

Wyrok Naczelnego Sądu Administracyjnego Naczelny Sąd Administracyjny (NSA) w wyroku z dnia 26 marca 2024 r. (sygn. akt...