bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
ERGO Hestia z najlepszym wskaźnikiem zadowolonych klientów

ERGO Hestia z najlepszym wskaźnikiem zadowolonych klientów

Dodano: 2017-04-20

ERGO Hestia odnosząc się do opublikowanego przez Rzecznika Finansowego sprawozdania za 2016 r. podaje, iż osiągnęła najlepszy wskaźnik zadowolonych klientów. RF w swojej publikacji zawarł dane pochodzące od instytucji finansowych, obejmujące m.in. liczbę i sposób rozpatrzenia reklamacji czy sporów sądowych (czytaj więcej: RF: w 2016 r. wniesiono ponad 13 tys. skarg na zakłady ubezpieczeń). Jak podaje ubezpieczyciel, najlepszy wynik jest efektem konsekwentnej realizacji strategii Najwyższego Standardu Ochrony, którą firma realizuje w oparciu o troskę i dialog ze wszystkimi partnerami i ubezpieczonymi.

– Najwyższy Standard Ochrony to strategia, która na każdym poziomie kontaktu z klientem stawia na dialog wokół jego indywidualnych potrzeb i oczekiwań. W 2016 roku uruchomiliśmy nowoczesną platformę obsługi wszystkich operacji ubezpieczeniowych – iHestię, co pozwoliło uprościć wiele procesów i usprawnić kontakt z klientem. Równocześnie stale podnosimy poziom likwidacji szkód – mówi Agnieszka Zych, dyrektor Biura Zarządzania Jakością ERGO Hestii.

Artykuły powiązane

NSA: Fiskus ma więcej czasu na ściąganie zaległych podatków

Organy skarbowe wygrały spór dotyczący przedawnienia zobowiązań podatkowych. Naczelny Sąd Administracyjny w uchwale z...

Odmowa rozłożenia składek na raty przez ZUS a możliwość odwołania do sądu – uchwała Sądu Najwyższego

Sąd Najwyższy w uchwale z dnia 10 grudnia 2024 r. (sygn. akt III UZP 3/24) uznał, że odmowa rozłożenia składek na raty p...

Nocleg nie jest przychodem pracownika – kolejny wyrok sądu

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Gliwicach w wyroku z 7 listopada 2024 r. (sygn. akt I SA/Gl 438/24) orzekł, że pra...