bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Analizy i raporty
Europ Assistance podsumowuje wakacyjne zgłoszenia assistance

Europ Assistance podsumowuje wakacyjne zgłoszenia assistance

Dodano: 2017-09-13

Europ Assistance Polska podsumowała zgłoszenia assistance zrealizowane podczas tegorocznych wakacji. Z analizy EAP wynika, że najczęściej Polacy potrzebowali pomocy dot. assistance samochodowego (68%). W przypadku awarii lub kolizji firma najczęściej organizowała holowanie, usprawnienie na miejscu zdarzenia i organizację pojazdu zastępczego. Sprawy z zakresu pomocy medycznej stanowiły natomiast 16% wszystkich interwencji. 31% z nich dotyczyły organizowania usług medycznych i zwrotu kosztów leczenia.

– Wakacje, to niezwykle pracowity czas w branży assistance. W tym okresie Polacy dużo podróżują, również za granicę i częściej potrzebują pomocy assistance. Jak co roku najbardziej popularnym rodzajem pomocy był assistance samochodowy, zauważyliśmy jednak kilkuprocentowy, w stosunku do ubiegłorocznego sezonu, wzrost zgłoszeń z zakresu assistance medycznego, najczęściej pomocy lekarskiej potrzebowali turyści przebywający na wypoczynku w zagranicznych kurortach – wyjaśnia Marcin Zieliński, Dyrektor Departamentu Sprzedaży w Europ Assistance Polska.

Artykuły powiązane

Problemy z e-Doręczeniami, a terminy podatkowe

Ministerstwo Finansów wyjaśniło w komunikacie, że o dochowaniu podatkowego terminu w systemie e-Doręczenia decyduje data...

Sąd: Dyscyplinarka za brak badań była nieuzasadniona

Sąd Rejonowy w Człuchowie (wyrok z 20 grudnia 2024 r., sygn. akt IV 471/24) uznał, że pracownica nie naruszyła pods...

SN: Choroba nie zawiesza biegu przedawnienia

Sąd Najwyższy w postanowieniu z 11 grudnia 2024 r. (sygn. akt III PSK 110/24) uznał, że choroba pracownika nie może być...