bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Analizy i raporty
Europ Assistance Polska podsumowuje 2016 rok

Europ Assistance Polska podsumowuje 2016 rok

Dodano: 2017-01-18

Europ Assistance Polska podaje, że w 2016 r. zrealizowała o 20% więcej zgłoszeń niż w roku poprzedzającym. W minionym roku firma postawiła na rozwiązania technologiczne – uruchomiła aplikację mobilną GEO Care oraz platformę ubezpieczeniową.

„Z roku na rok nie tylko zwiększa się liczba programów assistance, powierzanych nam do obsługi przez naszych partnerów biznesowych, ale również zauważalna jest zwiększająca się liczba obsługiwanych spraw w ramach tych samych programów” – podaje Europ Assistance. Wzrost zainteresowania tymi usługami zauważalny jest zarówno w sprawach zakresu assistance medycznego, domowego, jak i podróżnego.

Z danych przedstawiony przez Europ Assistance wynika, iż w 2016 r. Polacy najczęściej potrzebowali pomocy assistance samochodowego – zgłoszenia te stanowiły 65% wszystkich spraw (61% – holowanie, 17% – wynajem pojazdu zastępczego). Polacy często korzystali również z assistance medycznego (14%). Pomoc w sytuacji nagłego zachorowania lub nieszczęśliwego wypadku najczęściej świadczona była w ramach wyjazdów turystycznych.

Artykuły powiązane

Przedsiębiorstwo może nałożyć obowiązek uzyskania zezwolenia na pobyt pracownika – wyrok TSUE

Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE) w wyroku z dnia 20 czerwca 2024 r. (sygn. akt C - 540/22) uznał, że pa...

Rejestracje z Polski postrachem na europejskich drogach

Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych opublikowało dane dotyczące szkód powodowanych przez polskich kierowców za...

Nazwa „odszkodowanie” nie wystarczy do zwolnienia z PIT

Wyrok Naczelnego Sądu Administracyjnego Naczelny Sąd Administracyjny (NSA) w wyroku z dnia 26 marca 2024 r. (sygn. akt...