Jak podaje Expander Advisors, w 2016 r. usługi doradców cieszyły się rekordowym zainteresowaniem. Do trzech najdynamiczniej rozwijających się linii produktowych w ubiegłym roku należały kredyty hipoteczne, kredyty gotówkowe, a także ubezpieczenia.
Miniony rok był dla Expander okresem dalszej, zdecydowanej dywersyfikacji usług. Klienci coraz częściej przychodzili skorzystać z pomocy doradcy nie tylko w zakresie kredytu hipotecznego, ale również innych produktów finansowych. W ujęciu rok do roku o 13 proc. wzrósł wolumen sprzedaży kredytów hipotecznych, o 45 proc. kredytów gotówkowych i aż o 120 proc. ubezpieczeń. Daje to odpowiednio 5,1 mld zł, 585 mln zł i 11 mln zł.
– W minionym roku notowaliśmy dalszy wzrost w segmencie kredytów hipotecznych, ale całościowy udział tych produktów w naszym wolumenie sprzedaży zmniejszył się. Oznacza to, że nasza oferta stale się poszerza, a klienci cenią naszą pomoc w wyborze zróżnicowanych produktów finansowych. W 2007 r. udział hipotek w ogólnym wolumenie sprzedaży wynosił 79 proc. W 2015 r. było to już 67 proc., a w 2016 r. spadł on do poziomu 64 proc. Dane te pokazują, że rozwijamy się dynamicznie w obrębie wielu linii produktowych – komentuje Adrian Jarosz, Prezes Zarządu Expander Advisors.