bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Fronczewski i Strejlau promują markę TUZ Ubezpieczenia

Fronczewski i Strejlau promują markę TUZ Ubezpieczenia

Dodano: 2021-06-08
Publikator: informacja prasowa

7 czerwca dwie stacje ogólnopolskie: RMF FM i Radio Classic oraz 28 stacji regionalnych zaczęły emitować pierwszy z dwóch spotów produktowych, w których wykorzystywany jest głos Piotra Fronczewskiego.

Kampania rozpoczęła się od emisji spotu wizerunkowego z byłym trenerem piłkarskim, pracującym obecnie jako ekspert w kanałach telewizyjnych, Andrzejem Strejlauem. Reklamy są emitowane rano i popołudniu w dniach po czerwcowych meczach polskiej reprezentacji piłki nożnej, zarówno po meczach towarzyskich, jak i meczach mistrzostw Europy. Muzykę do spotów skomponował Janusz Stokłosa.

– Dzięki współpracy ze słynnym aktorem i uznanym kompozytorem chcemy wypromować nasz nowy sztandarowy produkt, czyli Bezpieczny Dom. To kompleksowe ubezpieczenie domu lub mieszkania, rodziny lub bliskich, a nawet – i tu jedna z nowości na rynku – psa lub kota – tłumaczy prezes TUZ Ubezpieczenia, Piotr Zadrożny.

Artykuły powiązane

Roczne sprawozdanie EIOPA dotyczące sankcji nałożonych na mocy dyrektywy w sprawie dystrybucji ubezpieczeń

W dniu 29 stycznia 2025 roku Europejski Urząd Nadzoru Ubezpieczeń i Pracowniczych Programów Emerytalnych (EIOPA) op...

Jubileuszowe prezenty od pracodawcy nie są opodatkowane

Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej (KIS) w interpretacji z dnia 8 stycznia 2025 r. (sygn. 0112...

Kontrola czasu pracy nie zawsze obowiązkowa

Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE) w wyroku z 19 grudnia 2024 r. (C-531/23) orzekł, że pracodawcy zat...