Generali informuje, że prowadzi wiele działań mających na celu pomoc i przyspieszenie procesu likwidacji szkód powstałych w wyniku ostatnich nawałnic. Ubezpieczyciel wdrożył uproszczone procedury. Jak podaje, część szkód zamykanych jest już podczas pierwszej rozmowy telefonicznej. Ponadto, zarówno pracownicy jak i rzeczoznawcy Generali pracują w terenie 7 dni w tygodniu.
– Zorganizowaliśmy mobilne biuro działające w województwie wielkopolskim. Dedykowany zespół dokonuje oględzin i wycenia wartość szkody. Ponad 50% przypadków kończy się zawarciem porozumienia z klientem i wypłatą odszkodowania w ciągu jednego dnia – mówi Jakub Jacewicz, członek Zarządu Generali TU SA.
Ubezpieczyciel uruchomił również specjalny numer telefonu (dostępny także dla klientów Proamy) oraz adres e-mail dla poszkodowanych klientów. Generali przygotowało również kilka zasad, które pozwolą szybciej wypłacić klientom należne odszkodowania.
– Zrobimy co w naszej mocy, żeby pomóc naszym klientom, którzy zostali poszkodowani w nawałnicach i jak najszybciej zlikwidować szkodę. Potrzebujemy jednak przy tym ścisłej współpracy z klientem. Od niej zależy jak szybko wypłacimy odszkodowanie – podkreśla Jakub Jacewicz.