bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Generali – zmiany w sieci sprzedaży agencyjnej

Generali – zmiany w sieci sprzedaży agencyjnej

Dodano: 2022-09-02
Publikator: informacja prasowa

Wraz z początkiem września Generali połączyło sieci sprzedażowe marek Generali, Proama i Generali Agro. Tym samym w życie zostały wprowadzone zmiany przygotowywane przez ostatnie miesiące.

W nowej odsłonie wymienione marki będą obsługiwane przez jednego menadżera sprzedaży. Natomiast agent otrzyma w Generali jeden punkt kontaktu.

Warto zauważyć, że łącząc siły sprzedażowe, Generali daje agentom blisko 130 menadżerów posiadających doświadczenie. Ci ostatni mają mniejszy geograficznie obszar do obsługi niż do tej pory. Dzięki temu będą bliżej agenta.

Przypisanie agenta do menedżera odbyło się w oparciu o deklarowane miejsce wykonywania czynności przez agenta.

Jak mówi jeden z członków zarządu Generali Polska – „Wiemy, że relacje są w ubezpieczeniach najważniejsze, dlatego chcemy, by nasi menedżerowie byli bliżej agentów. Zmiana ta ma na celu lepszą dostępność, efektywniejszą komunikację i możliwość poświęcenia przez menedżerów jak najwięcej czasu na spotkania i kontakty z agentami”.

Artykuły powiązane

Roczne sprawozdanie EIOPA dotyczące sankcji nałożonych na mocy dyrektywy w sprawie dystrybucji ubezpieczeń

W dniu 29 stycznia 2025 roku Europejski Urząd Nadzoru Ubezpieczeń i Pracowniczych Programów Emerytalnych (EIOPA) op...

Jubileuszowe prezenty od pracodawcy nie są opodatkowane

Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej (KIS) w interpretacji z dnia 8 stycznia 2025 r. (sygn. 0112...

Kontrola czasu pracy nie zawsze obowiązkowa

Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE) w wyroku z 19 grudnia 2024 r. (C-531/23) orzekł, że pracodawcy zat...