bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Generali – zmiany w sieci sprzedaży agencyjnej

Generali – zmiany w sieci sprzedaży agencyjnej

Dodano: 2022-09-02
Publikator: informacja prasowa

Wraz z początkiem września Generali połączyło sieci sprzedażowe marek Generali, Proama i Generali Agro. Tym samym w życie zostały wprowadzone zmiany przygotowywane przez ostatnie miesiące.

W nowej odsłonie wymienione marki będą obsługiwane przez jednego menadżera sprzedaży. Natomiast agent otrzyma w Generali jeden punkt kontaktu.

Warto zauważyć, że łącząc siły sprzedażowe, Generali daje agentom blisko 130 menadżerów posiadających doświadczenie. Ci ostatni mają mniejszy geograficznie obszar do obsługi niż do tej pory. Dzięki temu będą bliżej agenta.

Przypisanie agenta do menedżera odbyło się w oparciu o deklarowane miejsce wykonywania czynności przez agenta.

Jak mówi jeden z członków zarządu Generali Polska – „Wiemy, że relacje są w ubezpieczeniach najważniejsze, dlatego chcemy, by nasi menedżerowie byli bliżej agentów. Zmiana ta ma na celu lepszą dostępność, efektywniejszą komunikację i możliwość poświęcenia przez menedżerów jak najwięcej czasu na spotkania i kontakty z agentami”.

Artykuły powiązane

Wesołych Świąt dla wszystkich czytelników BeInsured!

Życzymy Świąt pełnych spokoju, jak po wykupieniu najlepszej polisy! Niech ubezpieczenia będą równie niezawodne jak Św...

UODO: Numer PESEL nie powinien widnieć w certyfikacie podpisu elektronicznego

Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (UODO) zwrócił się do Ministra Cyfryzacji z wnioskiem o zmianę przepisów dotyc...

Blokada strony internetowej przez ABW bezpodstawna – NSA ostatecznie rozstrzyga

Naczelny Sąd Administracyjny (NSA) w wyroku z 26 września 2024 roku (sygn. akt II GSK 2046/23) uznał, że Agencja Bez...