bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Getin Bank z nowym formatem kampanii kredytu gotówkowego

Getin Bank z nowym formatem kampanii kredytu gotówkowego

Dodano: 2021-08-23
Publikator: informacja prasowa

20 sierpnia Getin Bank zaczął kampanię marketingową w nowym formacie reklamowym. W jej ramach przygotowane zostały spoty reklamowe, które będą emitowane zarówno w telewizji, jak i w internecie.  Kampania ma na celu promocję kredytów gotówkowych.

Kampania reklamowa podkreśla najwyższą jakość obsługi i usług bankowych Getin. Bank zaznacza, iż na rzecz swoich klientów,w ramach wsparcia, działają nowi brand heroes marki Getin Bank – profesjonalni bankowcy. Ich celem jest wsparcie klientów w codziennych sprawach związanych z bankowością.

– Nasz bank od lat zajmuje wiodące miejsca w rankingach i badaniach dotyczących jakości obsługi. Z punktu widzenia Klienta ta jakość przejawia się przede wszystkim w odczuwanej wygodzie korzystania z naszych usług oraz w sprawności działania banku. Klienci chcą załatwiać swoje sprawy – zarówno te codzienne, jak i te poważniejsze – łatwo i szybko, a sam bank powinien być przy tym niemal niezauważalny. Z kolei po stronie banku za tym wszystkim stoją ludzie – pracownicy, którzy codziennym zaangażowaniem i pracą dbają o tę jakość. Nasz nowy format reklamowy pozwolił nie tylko w kreatywny sposób połączyć wszystkie te elementy, ale także wyraźnie odróżnić się od reklam innych instytucji finansowych – mówi Łukasz Penszko, dyrektor Biura Komunikacji Marketingowej Getin Noble Banku.

Kampania reklamowa dotycząca kredytów gotówkowych obejmuje szereg działań marketingowych, w tym m.in. video online, display, działania programmatic, działania w Google, performance marketing i komunikację w mediach społecznościowych oraz w telewizji. Przekaz marketingowy obejmuje również witryny wszystkich 300 placówek Getin Banku, ekrany LCD oraz materiały drukowane.

Za koncepcję reklamową i kreację przekazu marketingowego jest odpowiedzialna agencja Heart & Brain. Autorem sesji zdjęciowej oraz produkcji spotów jest dom produkcyjny Houdini Film. Realizacja działań performance jest pod kierownictwem domu mediowego Spark Foundry we współpracy z Performics.

Spoty reklamowe będą emitowane do końca września.

Artykuły powiązane

Roczne sprawozdanie EIOPA dotyczące sankcji nałożonych na mocy dyrektywy w sprawie dystrybucji ubezpieczeń

W dniu 29 stycznia 2025 roku Europejski Urząd Nadzoru Ubezpieczeń i Pracowniczych Programów Emerytalnych (EIOPA) op...

Jubileuszowe prezenty od pracodawcy nie są opodatkowane

Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej (KIS) w interpretacji z dnia 8 stycznia 2025 r. (sygn. 0112...

Kontrola czasu pracy nie zawsze obowiązkowa

Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE) w wyroku z 19 grudnia 2024 r. (C-531/23) orzekł, że pracodawcy zat...