bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Gothaer po raz trzeci wyróżniony Gwiazdą Jakości Obsługi

Gothaer po raz trzeci wyróżniony Gwiazdą Jakości Obsługi

Dodano: 2017-01-20

Gothaer już po raz trzeci został wyróżniony prestiżowym tytułem „Gwiazda Jakości Obsługi 2017”. Nagroda jest przyznawana przez konsumentów w uznaniu za innowacyjne rozwiązania i troskę o klienta.

Przyznanie towarzystwu kolejnego wyróżnienia jest potwierdzeniem wysokiej dbałości o kontakt z klientem. „Gothaer konsekwentnie realizuje strategię doskonalenia obsługi sprzedażowej i posprzedażowej, bada preferencje Klientów, ich potrzeby i oczekiwania. Tytuł „Gwiazdy Jakości Obsługi” komunikuje bezcenne wartości w biznesie, takie jak jakość, solidność, zaufanie, przyjazność i prestiż. Na uwagę zasługuje fakt, że to już trzeci rok z rzędu, kiedy Gothaer otrzymał to wyróżnienie” – podaje w komunikacie ubezpieczyciel.

Artykuły powiązane

Przedsiębiorstwo może nałożyć obowiązek uzyskania zezwolenia na pobyt pracownika – wyrok TSUE

Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE) w wyroku z dnia 20 czerwca 2024 r. (sygn. akt C - 540/22) uznał, że pa...

Rejestracje z Polski postrachem na europejskich drogach

Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych opublikowało dane dotyczące szkód powodowanych przez polskich kierowców za...

Nazwa „odszkodowanie” nie wystarczy do zwolnienia z PIT

Wyrok Naczelnego Sądu Administracyjnego Naczelny Sąd Administracyjny (NSA) w wyroku z dnia 26 marca 2024 r. (sygn. akt...