Grupa Ubezpieczeniowa Europa uruchamia nowy kanał sprzedaży. We współpracy z PAYBACK zaoferuje klientom programu cztery produkty ubezpieczeniowe: na życie, zdrowotne, home i kids assistance. Zakup będzie premiowany punktami PAYBACK.
– Szukamy innowacyjnych sposobów dotarcia do klientów. Dlatego zdecydowaliśmy się na stworzenie wspólnej oferty z programem bonusowym. Jego uczestnicy uzyskają dostęp do stworzonych z myślą o nich produktów ubezpieczeniowych, które charakteryzują się atrakcyjną ceną i szerokim zakresem ochrony – mówi Marat Nevretdinov, wiceprezes Grupy Ubezpieczeniowej Europa.
Produkty oferowane przez Grupę Europa i PAYBACK można kupić przez stronę internetową www.payback.pl/ubezpieczenia. We wspólnej ofercie znalazły się następujące produkty:
- Ubezpieczenie na życie „Zabezpieczenie Najbliższych“
- Ubezpieczenie zdrowotne „Spokojny Powrót do Zdrowia“
- Ubezpieczenie „Pomoc dla dziecka“
- Ubezpieczenie home assistance „Złota Rączka“
– Dostrzegamy duży potencjał dla rozwoju tej współpracy. Ze zrealizowanych przez nas badań wynika, że jedną z najczęstszych przyczyn powstrzymujących Polaków przed zakupem ubezpieczeń jest ich cena. Wspólna oferta PAYBACK i Grupy Europa przełamuje tę barierę i pozwala zapewnić ochronę w najważniejszych obszarach życia – mówi Michał Pieprzny, CEO PAYBACK Polska.
Zakup każdej z polis będzie premiowany punktami PAYBACK. Za każdą wydaną złotówkę uczestnicy otrzymają 5 punktów. Jest to najwyższy przelicznik punktowy w całej ofercie programu. Na uczestników PAYBACK czekają także promocyjne punkty na start: 500 punktów w przypadku ubezpieczenia dla dzieci i home assistance oraz 2 razy więcej punktów przy zakupie ubezpieczenia na życie i zdrowie.