bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Inicjatywy Concordii Ubezpieczenia z okazji 20-lecia

Inicjatywy Concordii Ubezpieczenia z okazji 20-lecia

Dodano: 2017-10-23

Concordia Ubezpieczenia, w związku z obchodzonym jubileuszem 20-lecia, przygotowała wiele akcji zarówno dla partnerów biznesowych, klientów jak i pracowników.

Ubezpieczyciel przygotował loterię dla wszystkich klientów. Uczestnicy mają możliwość wygrania m.in. voucherów do zrealizowania w biurze podróży Rainbow o wartości 8 tys. zł, toreb podróżnych Wittchen, e-kodów na zakupy w salonach Empik oraz sklepie internetowym Redcoon.pl, a także bonów upominkowych do salonów jubilerskich W. Kruk. Aby wziąć udział w loterii wystarczy wykupić jedno z ubezpieczeń osobowych Concordii. Loteria potrwa do końca roku.

Concordia przygotowała również konkurs dla osób prowadzących gospodarstwa rolne „Moje gospodarstwo 20 lat temu i dziś”. Inicjatywa ta zachęca rolników do dzielenia się swoimi historiami i zdjęciami pokazującymi rozwój ich biznesu na przestrzeni lat. – W ten symboliczny sposób pragniemy podziękować rolnikom za wspólne lata tworzenia z nami historii polskiego rolnictwa – mówi Jacek Smolarek, Prezes Concordia Ubezpieczenia.

– W roku jubileuszowym chcieliśmy podziękować naszym partnerom za 20 lat współtworzenia historii Concordii – powiedział Paweł Zawisza, Członek Zarządu Concordii Ubezpieczenia. Specjalnie dla nich, banków współpracujących z Concordią, zaplanowane zostały specjalne działania m.in. akcja wspierająca kampanię majątku banku. Uczestnicy – reprezentanci banków – zostali poproszeni o wzięcie udziału w ankiecie i udzielenie jak najszybszej odpowiedź na pytania dotyczące Concordii i ubezpieczenia majątku. Pierwszych 10 banków otrzymało nagrodę w postaci certyfikowanych kursów pierwszej pomocy dla wszystkich pracowników.

Concordia przygotowała także półroczny konkurs jubileuszowy skierowany do wszystkich pośredników. Każda nowa polisa zbliżała uczestnika do wygranej. Dotyczy to szczególnie sprzedaży ubezpieczeń na życie, mieszkań oraz dla firm. Konkursowi towarzyszyły wielkie emocje, a ranking zmieniał się z miesiąca na miesiąc.

Artykuły powiązane

UODO: Numer PESEL nie powinien widnieć w certyfikacie podpisu elektronicznego

Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (UODO) zwrócił się do Ministra Cyfryzacji z wnioskiem o zmianę przepisów dotyc...

Blokada strony internetowej przez ABW bezpodstawna – NSA ostatecznie rozstrzyga

Naczelny Sąd Administracyjny (NSA) w wyroku z 26 września 2024 roku (sygn. akt II GSK 2046/23) uznał, że Agencja Bez...

Meta ukarana 91 mln euro za naruszenie RODO.

Irlandzki organ ochrony danych (DPC) nałożył na Metę karę w wysokości 91 milionów euro za naruszenie przepisów RODO zwią...