PZU stawia na innowacje, a tym samym konsekwentnie poprawia jakość swoich procesów i usług.
Ubezpieczyciel wdraża właśnie narzędzie do porównywania zakresów produktów ubezpieczeniowych, którego autorem jest Comadso – duński startup. Z systemu skorzystają zwłaszcza zespoły wsparcia sprzedaży, które są odpowiedzialne za rozwój wiedzy produktowej u agentów oraz konsultantów infolinii.
Platforma ma dostarczyć PZU dokładne analizy porównawcze dostępnych na rynku produktów ubezpieczeniowych. Ponadto umożliwi lepsze monitorowanie zmian zachodzących w ofercie pozostałych ubezpieczycieli. Co istotne, odmiennie od większości porównywarek, startup nie porównuje cen produktów, ale skupia się na zakresie.
Głównym obszarem działalności Comadso jest porównywanie kryteriów w poszczególnych produktach ubezpieczeniowych. Powyższe z uwzględnieniem zaznaczenia różnic występujących pomiędzy nimi. Dzięki temu użytkownicy narzędzia mają dostęp do aktualnej bazy produktów, ich zakresu, a także gotowych analiz wraz z porównaniem.