bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Inter Polska wdrożył nowy system do obsługi klientów

Inter Polska wdrożył nowy system do obsługi klientów

Dodano: 2020-10-02

Agenci Inter Polska mogą skorzystać z nowego rozwiązania do obsługi klientów. Ubezpieczyciel wdrożył nową aplikację – Edward.ai. O narzędziu napisał portal cashless.pl.

Artykuły powiązane

UODO: Numer PESEL nie powinien widnieć w certyfikacie podpisu elektronicznego

Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (UODO) zwrócił się do Ministra Cyfryzacji z wnioskiem o zmianę przepisów dotyc...

Blokada strony internetowej przez ABW bezpodstawna – NSA ostatecznie rozstrzyga

Naczelny Sąd Administracyjny (NSA) w wyroku z 26 września 2024 roku (sygn. akt II GSK 2046/23) uznał, że Agencja Bez...

Meta ukarana 91 mln euro za naruszenie RODO.

Irlandzki organ ochrony danych (DPC) nałożył na Metę karę w wysokości 91 milionów euro za naruszenie przepisów RODO zwią...