8 kwietnia 2021 wystartowała kampania wizerunkowa PZU, do udziału w którego została zaproszona tenisistka Iga Świątek. Kampania związana jest z ogłoszeniem przez spółkę strategii na lata 2021-2024. Czytaj więcej: PZU ogłosiło 4-letnią strategię rozwoju. Ubezpieczyciel stawia na synergię potencjału wszystkich spółek z Grupy
Artykuły powiązane

Roczne sprawozdanie EIOPA dotyczące sankcji nałożonych na mocy dyrektywy w sprawie dystrybucji ubezpieczeń
W dniu 29 stycznia 2025 roku Europejski Urząd Nadzoru Ubezpieczeń i Pracowniczych Programów Emerytalnych (EIOPA) op...

Jubileuszowe prezenty od pracodawcy nie są opodatkowane
Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej (KIS) w interpretacji z dnia 8 stycznia 2025 r. (sygn. 0112...

Kontrola czasu pracy nie zawsze obowiązkowa
Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE) w wyroku z 19 grudnia 2024 r. (C-531/23) orzekł, że pracodawcy zat...