bg
Chcę wiedzieć o...
Strona główna
Artykuły
Kampania wizerunkowa Santander Bank Polska, promująca bank jako pracodawcę

Kampania wizerunkowa Santander Bank Polska, promująca bank jako pracodawcę

Dodano: 2021-06-23
Publikator: informacja prasowa

W nowej kampanii Santander Bank Polska pracownicy przedstawieni są jako superbohaterowie. Kampania employerbrandingowa pokazuje, jakich pracowników poszukuje firma i możliwości rozwoju, jakie oferuje. Pracownicy przedstawieni są jako superbohaterowie.

Przedsięwzięcie jest odpowiedzią na wyzwanie, przed jakim stoi Santander Bank Polska przy poszukiwaniu pracowników do obszaru IT, ryzyka, analizy danych i sieci sprzedaży.

– Poszukujemy kandydatów na niezwykle wymagającym i konkurencyjnym rynku pracy. Zależy nam na tym, aby wyróżnić się wśród innych firm, rekrutujących osoby o podobnych profilach, a także zbudować pozytywne skojarzenia z marką. Projektując kampanię skierowaną do naszych potencjalnych kandydatów, chcieliśmy pokazać, że doceniamy codzienną pracę każdej osoby zatrudnionej w firmie i wiemy, że za spektakularnymi sukcesami stoi „zwykła”, sumienna praca. Dla nas osoby, które ją wykonują, są wzorem do naśladowania i bohaterami codzienności, na których zawsze możemy polegać. To właśnie o nich i dla nich jest ta kampania – mówi Marta Pszczółkowska, dyrektor Biura Marki Pracodawcy w Santander Bank Polska.

Za pomysł i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja employerbrandingowa MJCC. Zważywszy na pandemię, wykorzystywane są głównie dostosowane do grup docelowych narzędzia online. Kampania potrwa do połowy lipca. Kolejna jej odsłona zaplanowana jest jesienią.

Artykuły powiązane

Przedsiębiorstwo może nałożyć obowiązek uzyskania zezwolenia na pobyt pracownika – wyrok TSUE

Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE) w wyroku z dnia 20 czerwca 2024 r. (sygn. akt C - 540/22) uznał, że pa...

Rejestracje z Polski postrachem na europejskich drogach

Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych opublikowało dane dotyczące szkód powodowanych przez polskich kierowców za...

Nazwa „odszkodowanie” nie wystarczy do zwolnienia z PIT

Wyrok Naczelnego Sądu Administracyjnego Naczelny Sąd Administracyjny (NSA) w wyroku z dnia 26 marca 2024 r. (sygn. akt...