Klienci Banku Millennium, dzięki współpracy banku z towarzystwem ubezpieczeń ERGO Hestia, mają możliwość wykupienia ubezpieczenia turystycznego podróży zagranicznych w aplikacji mobilnej oraz w serwisie internetowym Millenet. Bank, jako pierwszy w Polsce, udostępnił również usługę „Pomoc w podróży”, dzięki której klienci zyskują także możliwość bardzo szybkiego kontaktu z ubezpieczycielem.
„Pomoc w podróży” – to specjalny widget dostępny w aplikacji mobilnej. Pozwala on na bezpośrednie połączenie telefoniczne z ubezpieczycielem lub wysłanie do niego smsa z prośbą o oddzwonienie. Treść smsa jest generowana automatycznie – zawiera numer polisy oraz lokalizację klienta. Zakład ubezpieczeń natychmiast otrzymuje informację o tym, gdzie znajduje się dana osoba i jest w stanie bardzo szybko zorganizować potrzebną pomoc. Istotną zaletą usługi jest to, że działa nawet bez dostępu do internetu.