24 czerwca ruszyła kampania Unilink SA wspólnie ze Szkolną Agencją Ubezpieczeniową (SAU) i SIGNAL IDUNA Polska T.U. S.A. Projekt ma nazwę „Kocham to Dbam”. Na stronie www.kochamtodbam.pl zakupić można polisę NNW dla dzieci, po czym otrzyma się dostęp do społeczności Kocham To Dbam.
Kampania społeczna ma na celu podniesienie świadomości ubezpieczeniowej wśród Polaków. Uwaga zwrócona jest przede wszystkim na kwestie ubezpieczeń dzieci. Ambasadorami akcji są Agenci, ale i znane, rozpoznawalne osoby.
– Ta akcja wyróżnia się na rynku w wielu aspektach, przede wszystkim w aspekcie produktowym, dystrybucyjnym i marketingowym. W sposób nietuzinkowy adresujemy tematykę ubezpieczeń szkolnych. Oferta będzie także dystrybułowana przez kluczowych agentów Unilink oraz nasze placówki własne. Zakup polisy będzie niezwykle prosty, dostępny zarówno u agenta jak i online. Agenci z kolei zostaną wyposażeni w specjalne kody, dzięki którym ich klient będzie mógł liczyć na jeszcze bardziej atrakcyjną cenowo ofertę. A już w najbliższych dniach, w przestrzeni medialnej pojawi się wiele informacji o naszym programie. Zachęcam do śledzenia tych informacji – powiedział Piotr Głowski, wiceprezes Unilink S.A.